Facturen
Factuur downloaden
Download hier de factuur van je bestelling.
Waar kan ik mijn factuur vinden?
We sturen de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Je kunt je facturen ook inzien bij ‘Mijn bestellingen’ in Mijn Coolblue. Klik op de bestelling waarvan je de factuur wilt inzien en/of betalen. In je besteloverzicht kun je de factuur downloaden. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je de factuur in de verzendbevestiging.
Heb je vragen over je zakelijke factuur? Neem dan contact op met jouw accountmanager.
Wat als ik geen factuur heb ontvangen?
Het kan zijn dat je bestelling nog niet verzonden is. Je krijgt je factuur bij je verzendbevestiging. Deze krijg je uiterlijk de nacht voor levering in je mail.
Is je pakketje al wel verzonden? Controleer dan eerst of je factuur in Mijn Coolblue staat, onder 'Mijn Bestellingen'. Neem contact op met de klantenservice als je bestelling hier niet tussen staat.
Hoe kan ik mijn factuur wijzigen?
Stuur ons een email en vermeld hierin je ordernummer en wat je in je factuur wilt wijzigen. Dit kan tot 30 dagen na de datum die op je factuur staat. Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox. Hierdoor komt je huidige factuur te vervallen.
Heb je vragen over je zakelijke factuur? Neem dan contact op met jouw accountmanager.
Wat als mijn factuur niet klopt?
Stuur ons een e-mail met daarin:
- je ordernummer
- je gewenste aanpassingen
Dit kan tot 30 dagen na de opmaak van de factuur. Je krijgt dan van ons binnen 3 werkdagen een aangepaste creditfactuur in je mailbox, waardoor je huidige factuur komt te vervallen.
Heb je vragen over jouw zakelijke factuur? Neem dan contact op met jouw accountmanager.